Monday, January 10, 2011

i'm back!!!

huhuhu..dah lama aku xmenconteng2 ni..hehehe..bkn pe..skang ni heboh dh,ramai lak blogger yg kena thn sbb expresskan pendapat..so bimbang lak aku nk mengepost2 scra aktif ni..ecehhcehhh..padahal mmg dh lama gila aku xbkk blog aku ni...sebenarnye byk aku nk kgsi kat cni...
firstly, aku skang dh bebas dr buku!!!!yahoo...tpikan...rindulah plak time belajar dulu...xdelah bosan mcm skang...i'm graduated...deg in accounting(hons) gtuh..tpi aku rsa xhons mane lah dgn result ciput tu..hahahahahaa
secondly...huhuhuhuhu.aku dh bergelar tunangan org..genap 5thn kitaorg knl, n kitaorg sepakat tuk bertunang pada raya haji yg ke3 lalu, iaitu 19 nov 2010..huhuhu..aku dh jd tunang org ka?aku rs sama ja..cuma nk ke mana2, aku kena pkai cincin tu..ish,lau x mak aku membebel..tpi ade beza ke??bkn org tau pun tu cincin pe...haishhhh..pkai jelah mala...
third...aku skang dh mula bosan menunggu bnda yg xpasti..adulahai...bila kau nk dpt keje ni???kekwn aku ramai yg dh mulakan karier..yg smbg belajar pun ramai..aku ingt nk keje dulu..byr htg ptptn tu..lgun mak bapak aku dh tua..kalau aku asyk nk smbg belajar..bila masa aku nk tlg dorang..hmmm tpi susah gak ek nak dpt keje?....

to be continued later ya...
peace..;)

2 comments:

  1. continued la pulak..dah la lame tinggal blog..huhuhu

    ReplyDelete
  2. huhhu..sori lmbt..bkn xnak update..asyk lupa..byk mende nk story..stay tuned...hehehee

    ReplyDelete