Thursday, October 27, 2011

kehidupan sebagai 'puan'

hi all..pekabar?lama aku xmencoret kat sini..bz sikit la keje skang..kejar dateline audit gtuh..penat jgk la jd isteri berkerjaya ni..huhuhu...
aku nak kongsi ttg kehidupan after married ni..actually guys..xde beza sgt pun...mon-fri,8.30am-5.30pm-aku seorang staff la..korang pun sma gak kan..keje..malam tu bru aku buat tugas aku.prepare for dinner,iron bju..kemas umah sikit..tu pun klu rajin lah..tp yg xkan miss masak la..my hubby ni jns liat nl mkn luar..ntah nk jimat ke pe xtahulah..hehehe..naik buntu gak lah aku duk mikir nk masak pe..jenuh gaklah tgn klik2 n google cr resipi baru...tp so far, dia mkn je pe aku masak pun..huhuhu..
sat-sun-aku fully housewife la...buat house chores...tp kekdg jeles gak kau tgk suami aku ni...pinggan sebijik pun dia tgl..alahai cik abang..tp lau time aku buat2 penat, aku tgk stu sinki dia belasah pi basuh...terlintas gak kat pikiran aku...kaum lelaki ni beruntung...yela..memang la org kata lelaki ni besar tggjwbnye..tp tupun kalau yg jenis bertggjwb ye..yg x tu duk goyang kaki jelah kan..dari kecik mak jaga..dh khwn wife jg..dh tua,insyaAllah anak2 lak jgkan..untung sgt...tpi suami aku ni kategori rajin gaklah(kalau kite mintak tlg tu,cepatlah jgk tolongnye..hehee)...

yang lain so far still xberubah..tgh sabar menunggu rezeki dr Allah ni..sebagap penyeri hidup kami...

ok la semua..nnt pape i update lg ye...sampai ketemu ya...Assalamualaikum...=))

No comments:

Post a Comment